• 30-01-2019, 16:33:53
    #1
    Merhaba. Sitede yazan her yolu uyguladım ama en son disk biçimlendirme ekranına geldiğimde "Seçilen diskte bir MBR bölüm tablosu var. EFI sistemlerde Windows yalnızca GPT disklere yüklenir." diye hata alıyorum ve format diskini seçemiyorum. Denemediğim yol kalmadı. İnternette biri shift f10 yap şunları yaz falan demiş onuda yaptım bu sefer büyün hdd silindi MacOS içerisinde bulunan bütün dosyalarım gitti. Allahtan yedeğim vardıda geri yükledim hepsini.

    Bilgisayar early 2011 13" pro. Buna bootcamp ile windows nasıl yüklerim? Yada aldığım hatayı nasıl düzeltebilirim?
  • 30-01-2019, 18:22:48
    #2
    Açıklama gayet basit hocam.
    Diski GPT olarak formatlayıp, 2 ayrı bölüntü oluşturun.Bölüntünün birine MAC yükleyin, ardından Windows yükleyin.
  • 30-01-2019, 20:16:21
    #3
    sever2k7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklama gayet basit hocam.
    Diski GPT olarak formatlayıp, 2 ayrı bölüntü oluşturun.Bölüntünün birine MAC yükleyin, ardından Windows yükleyin.
    Şimdiki diski hiç silmeden yani içerisindeki macOS’a dokunmadan yapmanın bir yolunu arıyordum aslında. Gpt olarak nasıl formatlamam gerekir peki?
  • 30-01-2019, 22:04:34
    #4
    bugraunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdiki diski hiç silmeden yani içerisindeki macOS’a dokunmadan yapmanın bir yolunu arıyordum aslında. Gpt olarak nasıl formatlamam gerekir peki?
    Maalesef bunu yapamazsınız.
    Yedeğinizi alıp diski komple GPT olarak biçimlendirmeniz gerekiyor.