Açıklama gayet basit hocam.
Diski GPT olarak formatlayıp, 2 ayrı bölüntü oluşturun.Bölüntünün birine MAC yükleyin, ardından Windows yükleyin.
Şimdiki diski hiç silmeden yani içerisindeki macOSa dokunmadan yapmanın bir yolunu arıyordum aslında. Gpt olarak nasıl formatlamam gerekir peki?