• 31-03-2008, 01:07:38
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bios pilini cıkarıp taktın mı?
  • 31-03-2008, 09:17:55
    #11
    fraklit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim de başıma gelmişti anakartın üstünde konsitontor (tam bilmiyorum) silindir şeklinde parçalar var onlar belli bir süre sonra akım düzensizliğinden sişiyormuş onları değiştirttim.toplam 10 ytl mal oldu ve anakartım düzeldi.o parçalara bir bak istersen eğer şişse onları değiştirtmeyi dene.saygılar
    Dediğin doğru boardın üstündeki kondansatörler şişip patlıyabiliyor.

    Bordun üstündeki kondansatörleri tek tek kontrol et. Şişen varmı hiç.(üst tarafı şişiyor.)