fraklit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim de başıma gelmişti anakartın üstünde konsitontor (tam bilmiyorum) silindir şeklinde parçalar var onlar belli bir süre sonra akım düzensizliğinden sişiyormuş onları değiştirttim.toplam 10 ytl mal oldu ve anakartım düzeldi.o parçalara bir bak istersen eğer şişse onları değiştirtmeyi dene.saygılar
Dediğin doğru boardın üstündeki kondansatörler şişip patlıyabiliyor.

Bordun üstündeki kondansatörleri tek tek kontrol et. Şişen varmı hiç.(üst tarafı şişiyor.)