merhaba
network deki makinaların internet çıkış ve içerik olarak malum telekom kotalarını bitirmemeleri için sınırlama getirmekistiyorum.
Mikropsoft kullanmak istemiyorum
başlangıç ve alışmak amacı ile fee versiyonları kullanıp denemek - alışmak istiyorum
Daha sonra da ücretli/lisanslı versiyonlara geçmek istiyorum
elimde sonicwall ın tz210 serisi hardware var. ama bunun da lisansı bitmiş. zaten kullanmasını - mantığını öğrenmeden de yeni lisansı düşünmüyorum
konu hakkında yardımcı olabilecek varmı?
Free Firewall & Content Filter ????
2
●568