• 16-09-2015, 08:33:07
    #1
    merhaba

    network deki makinaların internet çıkış ve içerik olarak malum telekom kotalarını bitirmemeleri için sınırlama getirmekistiyorum.
    Mikropsoft kullanmak istemiyorum

    başlangıç ve alışmak amacı ile fee versiyonları kullanıp denemek - alışmak istiyorum

    Daha sonra da ücretli/lisanslı versiyonlara geçmek istiyorum

    elimde sonicwall ın tz210 serisi hardware var. ama bunun da lisansı bitmiş. zaten kullanmasını - mantığını öğrenmeden de yeni lisansı düşünmüyorum

    konu hakkında yardımcı olabilecek varmı?
  • 16-09-2015, 08:52:20
    #2
    senin yazdığını bilmiyorum

    ilk planda soft olarak firewall ve content filter yapmak sonra da hardware olarak görmek kullanmak istiyorum

    tabiki her 2 sini de bilmiyorum. sadece teorik olarak ismini biliyor ve ihtiyaç duydum
  • 08-11-2015, 00:57:56
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pfsense yada mikrotik fazlasıyla içini görecektir.
    İnternette bu yazılımlar ile çok fazla dokümantasyon var.