merhaba

network deki makinaların internet çıkış ve içerik olarak malum telekom kotalarını bitirmemeleri için sınırlama getirmekistiyorum.
Mikropsoft kullanmak istemiyorum

başlangıç ve alışmak amacı ile fee versiyonları kullanıp denemek - alışmak istiyorum

Daha sonra da ücretli/lisanslı versiyonlara geçmek istiyorum

elimde sonicwall ın tz210 serisi hardware var. ama bunun da lisansı bitmiş. zaten kullanmasını - mantığını öğrenmeden de yeni lisansı düşünmüyorum

konu hakkında yardımcı olabilecek varmı?