$gonder = exec('su otomatik; sudo reboot; exit;');fakat çalışmıyor lütfen yardım edin
PHP İle Komut Gönderme
2
●789
- 08-09-2015, 18:18:58merhaba arkadaşlar php ile komut gönderyorum fakat işlemiyor kullanıcı nobody su otomatik ile giriş yaptırmaya çalışıyorum olmuyor sh çalıştırmaya çalışıyorum yine olmuyor. Gönderim şeklim
- 08-09-2015, 21:20:28Denemedim ama deneyebilirsin.
https://github.com/phpseclib/phpsecl...b/Net/SSH2.php
Buradan gerekli dosyayı indiriyorsun ardından böyle kullanabilirsin.
- 09-09-2015, 02:28:48oldu hocam teşekkürler birde wamp serverimi resetlemek istiyorum fakat olmuyor /opt/lampp/lampp restart diye gönderiyorum kapatıyor bida açmıyor start olarak gönderiyorum yine açmıyor acaba nasıl yaparım?voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
