• 08-09-2015, 18:18:58
    #1
    merhaba arkadaşlar php ile komut gönderyorum fakat işlemiyor kullanıcı nobody su otomatik ile giriş yaptırmaya çalışıyorum olmuyor sh çalıştırmaya çalışıyorum yine olmuyor. Gönderim şeklim
    $gonder = exec('su otomatik; sudo reboot; exit;');
    fakat çalışmıyor lütfen yardım edin
  • 08-09-2015, 21:20:28
    #2
    Denemedim ama deneyebilirsin.

    https://github.com/phpseclib/phpsecl...b/Net/SSH2.php

    Buradan gerekli dosyayı indiriyorsun ardından böyle kullanabilirsin.
  • 09-09-2015, 02:28:48
    #3
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denemedim ama deneyebilirsin.

    https://github.com/phpseclib/phpsecl...b/Net/SSH2.php

    Buradan gerekli dosyayı indiriyorsun ardından böyle kullanabilirsin.
    oldu hocam teşekkürler birde wamp serverimi resetlemek istiyorum fakat olmuyor /opt/lampp/lampp restart diye gönderiyorum kapatıyor bida açmıyor start olarak gönderiyorum yine açmıyor acaba nasıl yaparım?