merhaba arkadaşlar php ile komut gönderyorum fakat işlemiyor kullanıcı nobody su otomatik ile giriş yaptırmaya çalışıyorum olmuyor sh çalıştırmaya çalışıyorum yine olmuyor. Gönderim şeklim
$gonder = exec('su otomatik; sudo reboot; exit;');
fakat çalışmıyor lütfen yardım edin