• 22-03-2015, 20:54:16
    #1
    Merhaba arkadaşlar hurda olan bir masaüstü bilgisayatım var fakat cd-rom'u bozuk yani cd okumuyor. Usbye iso dosyasını yazdırdım program ile boot olarakta usbyi ayarladim fakat olmuyor pcde suan hic bi isletim sistemi yok windows xp kurmaya calisirken bicimlendirmistim fakat hata verdi yarida kaldi haliyle olmadi. Birde soyle bir dusuncem var internetten harici usb cd rom satin alsam format cdsini buna taksam boyle format atabilir miyim?
  • 28-03-2015, 21:47:32
    #2
    Yardim gerekli.

    SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 28-03-2015, 21:49:45
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Harici cd-room ile yapabilirsiniz, lakin biostan ayar yapmayı unutmayın.

    Ayrıca biostan 1.usb seçtikten sonra Diğerlerini Kapatın (disable) ve öyle deneyin.
  • 28-03-2015, 21:51:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    harici usb cd rom ile format atabilirsin
  • 28-03-2015, 22:01:38
    #5
    Misafir
    sıkıntının usbden kaynaklandığına emin misin, xp sata hdd desteklemiyor.
  • 29-03-2015, 13:46:35
    #6
    Harici cd rom ile deneyip sonucu yazacagim. Usb ile atmaya calisirken biostan usb baslatici olarak ayarlamam disinda baska bir ayar yapmam gerekli mi?

    SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 29-03-2015, 13:50:50
    #7
    Misafir
    Hdd ayarlarında Sata ve Achi diye iki seçenek vardır o seçeneğin achi olması gerekir. Bunun dışında başka bir ayar yok.
  • 11-04-2015, 23:31:21
    #8
    Windows XP iso dosyasını hangi programla usbye yazmalıyım ve dosya türü ntfs mi olmalı yoksa fat32 mi ?
  • 11-04-2015, 23:36:24
    #9
    Misafir
    Microsoft'un bunun için uygulaması var, kullanımı da çok basit.
    https://www.microsoft.com/en-us/down...-download-tool