Merhaba arkadaşlar hurda olan bir masaüstü bilgisayatım var fakat cd-rom'u bozuk yani cd okumuyor. Usbye iso dosyasını yazdırdım program ile boot olarakta usbyi ayarladim fakat olmuyor pcde suan hic bi isletim sistemi yok windows xp kurmaya calisirken bicimlendirmistim fakat hata verdi yarida kaldi haliyle olmadi. Birde soyle bir dusuncem var internetten harici usb cd rom satin alsam format cdsini buna taksam boyle format atabilir miyim?