Merhaba, bir kaç program denedim ama sorunuma bir türlü çözüm bulamadım.
Klasik başlat menüsü yapmak istiyorum, daha önce yapmıştım, şimdi halledemedim.
Bilginiz var mı? Şimdiden çok teşekkürler.
Edit.
https://www.r10.net/windows-8/1210790...l-eklenir.html
burayı deniyorum şimdi.
win 8.1 pro başlat menüsü
6
●2.815
- 19-03-2014, 17:07:06
- 20-03-2014, 13:58:39
- 11-06-2014, 05:32:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.http://www.iobit.com/iobitstartmenu8.php
buadaki linkten indir , kur aynı w7 gibi oluyor ben şahsen bunu kullanıyorum. - 14-06-2014, 11:14:25Üyeliği durdurulduWindows 8.1 de başlat menüsü bulunmaktadır. Windows 8 de ise yok hocam. onuda şurdan indire bilirsiniz daha önce ben burdakini kulandım..: http://www.stardock.com/products/start8/
Ama farklı bi sürüm idi.