• 19-03-2014, 17:07:06
    #1
    Merhaba, bir kaç program denedim ama sorunuma bir türlü çözüm bulamadım.

    Klasik başlat menüsü yapmak istiyorum, daha önce yapmıştım, şimdi halledemedim.

    Bilginiz var mı? Şimdiden çok teşekkürler.

    Edit.

    https://www.r10.net/windows-8/1210790...l-eklenir.html

    burayı deniyorum şimdi.
  • 20-03-2014, 13:58:39
    #2
    Altta verdiğim programıda kullanabilirsiniz.

    http://www.stardock.com/products/start8/
  • 11-06-2014, 05:32:41
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://www.iobit.com/iobitstartmenu8.php

    buadaki linkten indir , kur aynı w7 gibi oluyor ben şahsen bunu kullanıyorum.
  • 12-06-2014, 21:02:33
    #4
    hocam başlıkta 8.1 bir yazmışsınız ama 8.1 sürümünde başlat menüsü zaten var 8 kullanıyorsunuz galiba bu arada güncelleme yoluylada sorunu halladebilirsiniz
  • 12-06-2014, 21:04:31
    #5
    Startisback birebir başlat menusu ile aynı.
    Sanırım siz onu arıyorsunuz.
  • 14-06-2014, 11:14:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Windows 8.1 de başlat menüsü bulunmaktadır. Windows 8 de ise yok hocam. onuda şurdan indire bilirsiniz daha önce ben burdakini kulandım..: http://www.stardock.com/products/start8/
    Ama farklı bi sürüm idi.
  • 05-10-2014, 09:57:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hocam windows 10 da zaten her ikside mevcut win 8.1 yükselte bilirseniz zaten başlat menüsü felande geliyor