Merhaba, bir kaç program denedim ama sorunuma bir türlü çözüm bulamadım.

Klasik başlat menüsü yapmak istiyorum, daha önce yapmıştım, şimdi halledemedim.

Bilginiz var mı? Şimdiden çok teşekkürler.

Edit.

https://www.r10.net/windows-8/1210790...l-eklenir.html

burayı deniyorum şimdi.