Merhaba, bir kaç program denedim ama sorunuma bir türlü çözüm bulamadım.
Klasik başlat menüsü yapmak istiyorum, daha önce yapmıştım, şimdi halledemedim.
Bilginiz var mı? Şimdiden çok teşekkürler.
Edit.
https://www.r10.net/windows-8/1210790...l-eklenir.html
burayı deniyorum şimdi.