• 07-09-2012, 22:57:04
    #1
    Arkadaşlar samsung s3 aldım ve gelir gelmez sim kartını parçaladım. Yani bana yeni sim lazım ama hat ağabeyimin üzerine. Kendiniside daha 1 ay olmadı askere gitti. Nüfus cüzdanı fotokopisi yok, olsa bile Aksarayda abin olmadan yapamayız diyorlar. Bu konuda yardım edebilecek var mı? Micro Sim lazım.
  • 07-09-2012, 23:02:21
    #2
    hunter68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar samsung s3 aldım ve gelir gelmez sim kartını parçaladım. Yani bana yeni sim lazım ama hat ağabeyimin üzerine. Kendiniside daha 1 ay olmadı askere gitti. Nüfus cüzdanı fotokopisi yok, olsa bile Aksarayda abin olmadan yapamayız diyorlar. Bu konuda yardım edebilecek var mı? Micro Sim lazım.
    Bu konuda yardımcı olabilecek biri olduğunu sanmıyorum..
    1-Kimlik fotokopisi olmadan yedek çıkmaz,hadi çıktı bayi operatöre evrak teslimini nasıl yapacak?
    2-En iyisi abinin çarşı iznine çıkmasını beklemek..Gittiği yer-bölge uygunsa oradan çıkarıp size yollar..
  • 07-09-2012, 23:22:22
    #3
    evet hocam onu dediler ama, şimdi abimide orada yormak istemiyorum. ayrıca hat değişikliği olsada abim gerekse yav arkadaş büyüğü alacak küçük simi verecek.. ne kadar saçma şey..
  • 08-09-2012, 09:16:41
    #4
    hunter68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam onu dediler ama, şimdi abimide orada yormak istemiyorum. ayrıca hat değişikliği olsada abim gerekse yav arkadaş büyüğü alacak küçük simi verecek.. ne kadar saçma şey..
    siz sim kartı parçaladığınız için büyüğü al küçüğü ver diye bahsettiğiniz şey yedek sim karttır yani sim kart değişikliğidir o yüzden yapacak bişey yok