Arkadaşlar samsung s3 aldım ve gelir gelmez sim kartını parçaladım. Yani bana yeni sim lazım ama hat ağabeyimin üzerine. Kendiniside daha 1 ay olmadı askere gitti. Nüfus cüzdanı fotokopisi yok, olsa bile Aksarayda abin olmadan yapamayız diyorlar. Bu konuda yardım edebilecek var mı? Micro Sim lazım.
Bu konuda yardımcı olabilecek biri olduğunu sanmıyorum..
1-Kimlik fotokopisi olmadan yedek çıkmaz,hadi çıktı bayi operatöre evrak teslimini nasıl yapacak?
2-En iyisi abinin çarşı iznine çıkmasını beklemek..Gittiği yer-bölge uygunsa oradan çıkarıp size yollar..