Arkadaşlar samsung s3 aldım ve gelir gelmez sim kartını parçaladım. Yani bana yeni sim lazım ama hat ağabeyimin üzerine. Kendiniside daha 1 ay olmadı askere gitti. Nüfus cüzdanı fotokopisi yok, olsa bile Aksarayda abin olmadan yapamayız diyorlar. Bu konuda yardım edebilecek var mı? Micro Sim lazım.