• 18-09-2010, 16:31:44
    #1
    www.pc-destek.net sitem için aşağıdaki poziyonlarda amoderatörler arıyoruz.


    Moderatör olmak için şartlar
    1-18 yaş üstü olmak.
    2-Sitenini düzeniyle ilgili olarak aykırıya kaçanları durumları (sorumlu olduğu alanda)yöneticiye rapor etme.
    3-Sitemizin reklam alma verme durumlarını öneride bulunma (genel).
    4-Her moderator sorumlu olduğu alanlardaki mkonulardaki siteleri kontrol ederek yöneticiye bildirmek zorundadır. Gerektiğinde de konular açacak ve soru soranlara cevap verecektir./vermeye çalışacaktır.
    5-Deneme süresini ve başvuru formunu info@pc-destek.net adresine göndermeyen site yönetimince incelemeye alınmayacaktır.Msn' den eleman alımı konusunda görüşme yapmak için istekte bulunulmayacaktır.
    6-Deneme süresi içerisinde şartları kabul edip, şartları uygulamayan moderatorlerin görevlerine site yönetimince son verilecektir.
    7-*Deneme süresi 7 gün olup, bitiminde gerekli ücretlendirme başlayacaktır. İsteyenler 1 den fazla bölüm için başvurabilir.
    8-Başvuran kişi bahsi geçen maddeleri kabul etmiş sayılır.



    Görevi Bölüm Adı Ücreti
    1)Moderator İşletim sistemleri bölümü (windows 7-windows xp-linux-macos) 35 tl (aylık)
    2)Moderator Programlama bölümü (asp) 35 tl (aylık)
    3)Moderator Programlama bölümü (php) 35 tl (aylık)




    İsteklinin
    Adı ve soyadı:
    D.Tarihi ve yeri:
    Okulu (Devam ediyorsa)
    Mezuniyeti::
    Webte tecrübesi (Kısaca yazın
    İstekli olduğu görev:
    Referans:
    Formu hangi siteden doldurduğu örneğin "r10" gibi.
  • 18-09-2010, 16:35:13
    #2
    Ahmet abi ile çalıştım güvenilir verdiği ücrette çok iyi
  • 18-09-2010, 16:40:10
    #3
    ücreti ay sonlarında mı? vereceksiniz yoksa iş başlanğıcında mı?
  • 18-09-2010, 16:44:40
    #4
    baltek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ücreti ay sonlarında mı? vereceksiniz yoksa iş başlanğıcında mı?
    İlk ay ay sonunda vereceğim. İkinci aydan sonra 15 günde bir yarı ücretini verebilirim.
  • 18-09-2010, 16:49:34
    #5
    Anladım teşekkürler bilgilendirdiğiniz için
  • 18-09-2010, 19:45:38
    #6
    Programlama (asp) bölümü için Kemal ÖZ 20 Eylül 2010 Pazartesi itibari 09.00 itibari ile göreve başlayacaktır.
    Diğer pozisyonlar boş durumdadır.
    Katılanlara hayırlısı olsun, aramıza hoş geldiniz. Diğerlerinin de başvurularını bekliyoruz.
  • 18-09-2010, 20:27:05
    #7
    baltek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım teşekkürler bilgilendirdiğiniz için
    Ücret ile ilgili başka beklentilerinizmi vardı. Yorumlarınızı alabilirmiyim.
  • 18-09-2010, 22:16:34
    #8
    ahmetcahan1962 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücret ile ilgili başka beklentilerinizmi vardı. Yorumlarınızı alabilirmiyim.
    Yok ücret hakkında beklentim yoktu ancak ödeme ay sonunda olduğu için sıcak bakmadım diğer türlü 1. ve 3. görev yerinde görev alabilirim.
  • 18-09-2010, 22:19:02
    #9
    baltek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok ücret hakkında beklentim yoktu ancak ödeme ay sonunda olduğu için sıcak bakmadım diğer türlü 1. ve 3. görev yerinde görev alabilirim.
    bende aynı