www.pc-destek.net sitem için aşağıdaki poziyonlarda amoderatörler arıyoruz.
Moderatör olmak için şartlar
1-18 yaş üstü olmak.
2-Sitenini düzeniyle ilgili olarak aykırıya kaçanları durumları (sorumlu olduğu alanda)yöneticiye rapor etme.
3-Sitemizin reklam alma verme durumlarını öneride bulunma (genel).
4-Her moderator sorumlu olduğu alanlardaki mkonulardaki siteleri kontrol ederek yöneticiye bildirmek zorundadır. Gerektiğinde de konular açacak ve soru soranlara cevap verecektir./vermeye çalışacaktır.
5-Deneme süresini ve başvuru formunu info@pc-destek.net adresine göndermeyen site yönetimince incelemeye alınmayacaktır.Msn' den eleman alımı konusunda görüşme yapmak için istekte bulunulmayacaktır.
6-Deneme süresi içerisinde şartları kabul edip, şartları uygulamayan moderatorlerin görevlerine site yönetimince son verilecektir.
7-*Deneme süresi 7 gün olup, bitiminde gerekli ücretlendirme başlayacaktır. İsteyenler 1 den fazla bölüm için başvurabilir.
8-Başvuran kişi bahsi geçen maddeleri kabul etmiş sayılır.
Görevi Bölüm Adı Ücreti
1)Moderator İşletim sistemleri bölümü (windows 7-windows xp-linux-macos) 35 tl (aylık)
2)Moderator Programlama bölümü (asp) 35 tl (aylık)
3)Moderator Programlama bölümü (php) 35 tl (aylık)
İsteklinin
Adı ve soyadı:
D.Tarihi ve yeri:
Okulu (Devam ediyorsa)
Mezuniyeti::
Webte tecrübesi (Kısaca yazın
İstekli olduğu görev:
Referans:
Formu hangi siteden doldurduğu örneğin "r10" gibi.
Siteme moderatörler arıyoruz.
27
●1.479
- 18-09-2010, 16:31:44
- 18-09-2010, 16:44:40İlk ay ay sonunda vereceğim. İkinci aydan sonra 15 günde bir yarı ücretini verebilirim.baltek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2010, 19:45:38Programlama (asp) bölümü için Kemal ÖZ 20 Eylül 2010 Pazartesi itibari 09.00 itibari ile göreve başlayacaktır.
Diğer pozisyonlar boş durumdadır.
Katılanlara hayırlısı olsun, aramıza hoş geldiniz. Diğerlerinin de başvurularını bekliyoruz. - 18-09-2010, 20:27:05Ücret ile ilgili başka beklentilerinizmi vardı. Yorumlarınızı alabilirmiyim.baltek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2010, 22:16:34Yok ücret hakkında beklentim yoktu ancak ödeme ay sonunda olduğu için sıcak bakmadım diğer türlü 1. ve 3. görev yerinde görev alabilirim.ahmetcahan1962 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle