Konu
Siteme moderatörler arıyoruz.
18-09-2010, 19:45:38
#6
ahmetcahan1962
Programlama (asp) bölümü için Kemal ÖZ 20 Eylül 2010 Pazartesi itibari 09.00 itibari ile göreve başlayacaktır.
Diğer pozisyonlar boş durumdadır.
Katılanlara hayırlısı olsun, aramıza hoş geldiniz. Diğerlerinin de başvurularını bekliyoruz.