baltek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok ücret hakkında beklentim yoktu ancak ödeme ay sonunda olduğu için sıcak bakmadım diğer türlü 1. ve 3. görev yerinde görev alabilirim.
bende aynı