• 13-09-2010, 18:36:45
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm gönderildi.
  • 13-09-2010, 20:02:52
    #11
    Game adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn pm'leyin, 1$ karşılığında halledem...
    fatihozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemleri 3$ karşılığında gerçekleştirebilirim. zubuska@gmail.com ekleyin görüşelim.
    yazık size, piyasayı daha ne kadar düşürmeyi planlıyorsunuz?
  • 13-09-2010, 20:10:45
    #12
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazık size, piyasayı daha ne kadar düşürmeyi planlıyorsunuz?
    dogru söze ne denir ki, bu arada konu sahibi ile msnden görüştük yarım saat işim var dedi gitti bir daha görüşemedik
  • 13-09-2010, 22:32:45
    #13
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazık size, piyasayı daha ne kadar düşürmeyi planlıyorsunuz?
    Konumu okursan 1 kişiye daha bedava bu işlemleri gerçekleştiricem. Ama -rep atacağınızı bildiğimden en azından 1 dolar yapayım dedim. Bu işlemler için bence çok bile bu miktar.

    Arkadaş bu işte ilerledikten sonra bu parayı boşuna verdiğini ve bunları 1-2 araştırmayla yapabileceğini öğrenecek.
  • 13-09-2010, 22:47:09
    #14
    Game adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konumu okursan 1 kişiye daha bedava bu işlemleri gerçekleştiricem. Ama -rep atacağınızı bildiğimden en azından 1 dolar yapayım dedim. Bu işlemler için bence çok bile bu miktar.

    Arkadaş bu işte ilerledikten sonra bu parayı boşuna verdiğini ve bunları 1-2 araştırmayla yapabileceğini öğrenecek.
    Arayıp görüşseydiniz ne istediğini anlardınız. O yaptıklarınızı yapabilicek bilgiye zaten sahipler ve herkez yapar.

    Önemli olan diğer istekleri ve seo uyumunu sağlamaktır. Telefonda görüşme yapıldı Çarşamba günü ofislerinde görüşme yapılacaktır.
  • 13-09-2010, 22:51:34
    #15
    Üyeliği durduruldu
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazık size, piyasayı daha ne kadar düşürmeyi planlıyorsunuz?
    3 basit işlem için ne kadar düşünüyordunuz ki ? Ben aslında ücretsiz yapacaktım ama ücretsiz yaptığım her işten - rep aldığım için ufakta olsa bir miktar alayım dedim.
  • 14-09-2010, 00:10:35
    #16
    Üyeliği durduruldu
    fatihozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 basit işlem için ne kadar düşünüyordunuz ki ? Ben aslında ücretsiz yapacaktım ama ücretsiz yaptığım her işten - rep aldığım için ufakta olsa bir miktar alayım dedim.
    Aslında senin sucun yok .. Yurtdısında ki gibi kural olmalı yurtdısında saat basına calısılır. Eğer o sabit fiyattan düşük yapılırsa ceza ödenir turkiyede bi dernek kurup bunları takip edip sabit bir fiyat koysa daha iyi olacakda..
  • 14-09-2010, 00:23:01
    #17
    OkyanusMaster bencede haklısın.Gördüğüm rakamları görünce gülesim geliyor.Yani sıfırdan site yapıyorsunuz bayağı.Zaten adamın bilgisi olsa size kurdurmaz.O bakımdan bence fiyat verirken sadece kendimizi değil bu işi yapan başka kişileri de düşünerek iş yapalım...
  • 08-10-2010, 19:32:04
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Game adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konumu okursan 1 kişiye daha bedava bu işlemleri gerçekleştiricem. Ama -rep atacağınızı bildiğimden en azından 1 dolar yapayım dedim. Bu işlemler için bence çok bile bu miktar.

    Arkadaş bu işte ilerledikten sonra bu parayı boşuna verdiğini ve bunları 1-2 araştırmayla yapabileceğini öğrenecek.
    Yanlış düşünce her iş bilen için kolaydır. Bu işi ciddi ve para kazanmak amacıyla yapan insanlar var ama sizin gibi düşüncesizler eğer yardım etmek istiyorsa atarsın pm bedeva yapayım dersin olur biter. Yardımcı olmak güzeldir ama yardımcı olacağım diyede başka insanların emeğine hakaret eder gibi bi davranışın içine girmek yanlıştır. Sen wp kurulumunu dosyaları ftp atıp sql ile bağlamak diye göre bilirsin ama bu kadarla olan bişey degildir. Bu isi yapanlar sitenin zaten bu işlemi için para almaz bunun sonucunda yapılan. Seo ayarı, tema düzenlemesi, gibi bir birleşim sonucu belirli miktar ücret talep eder.