3 basit işlem için ne kadar düşünüyordunuz ki ? Ben aslında ücretsiz yapacaktım ama ücretsiz yaptığım her işten - rep aldığım için ufakta olsa bir miktar alayım dedim.
Aslında senin sucun yok .. Yurtdısında ki gibi kural olmalı yurtdısında saat basına calısılır. Eğer o sabit fiyattan düşük yapılırsa ceza ödenir turkiyede bi dernek kurup bunları takip edip sabit bir fiyat koysa daha iyi olacakda..