LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazık size, piyasayı daha ne kadar düşürmeyi planlıyorsunuz?
3 basit işlem için ne kadar düşünüyordunuz ki ? Ben aslında ücretsiz yapacaktım ama ücretsiz yaptığım her işten - rep aldığım için ufakta olsa bir miktar alayım dedim.