• 23-07-2010, 15:50:49
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzelmiş bende yapayım bundan.
  • 23-07-2010, 15:52:24
    #20
    Üyeliği durduruldu
    0,20$ için trader mi alıp veriyorsunuz ?
  • 23-07-2010, 16:11:12
    #21
    pm attım
  • 23-07-2010, 16:55:14
    #22
    kajmeran19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0,20$ için trader mi alıp veriyorsunuz ?
    dikkat ettiyseniz ben itrader vermiyorum.Arkadaşlarada itrader vermeyin diyorum.

    pm istiyenlere dönüş yapıldı.
  • 23-07-2010, 17:14:08
    #23
    Üyeliği durduruldu
    ödemeyi aldım
  • 23-07-2010, 17:17:25
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Alican Pm Atabilirmisin Detayları Kanka.
  • 23-07-2010, 17:19:27
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ödeme alındı,teşekkürler..
  • 23-07-2010, 17:30:28
    #26
    Ödeme alınmıştır teşekkürler.
  • 23-07-2010, 18:07:40
    #27
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim konu linkiyle beraber?