kajmeran19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0,20$ için trader mi alıp veriyorsunuz ?
dikkat ettiyseniz ben itrader vermiyorum.Arkadaşlarada itrader vermeyin diyorum.

pm istiyenlere dönüş yapıldı.