• 14-08-2010, 09:42:02
    #37
    10 tane yorum atıldı.. Paypal bilgilerimi pm ile yolladım
  • 14-08-2010, 10:07:14
    #38
    pm alabilirmiyim
  • 14-08-2010, 10:30:38
    #39
    Arkadaş ödemeyi yapmıştır teşekkürler.
  • 14-08-2010, 15:00:12
    #40
    Daha önce yaptım. İmla ve noktalamaya dikkat ederek yorumlarınızı atabilirim. Site adresinizi PM alabilir miyim?
  • 14-08-2010, 18:38:02
    #41
    dc_alican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vereceğim siteye yorum yapacaksınız bende size paypal ile ödeme yapacam.

    * Her üye en fazla 10 yorum yapabilir.


    * Yapacağınız yorum en az 2 cümle ve anlamlı olmak zorundadır. Aksi taktirde yorumlar oyaylanmıycaktır.

    * Site adresi yazan yere kesinlikle site adresinizi yazmayın.

    * Yorumları r10 nickinizle yaparsanız sevinirim.


    * Yaptığınız yorum başına 0.02 $ alacaksınız.
    (10 yorum 0.20 yapar)

    Yorum yapmıycak olanlar boşuna pm istemesin.

    ödeme: Paypal İşbank Garanti

    Kolay gelsin..

    Konudan itrader alıp vermiyorum bazı gereksiz arkadaşlar boşuna post kasmasın.
    Pm atabilir misin sayfa adresini
  • 14-08-2010, 18:42:01
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Pm Alabilirmiyim
  • 14-08-2010, 21:51:53
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Ödeme Alındı .
  • 14-08-2010, 22:23:20
    #44
    Ödeme Alındı Teşekkürler...
  • 15-08-2010, 00:57:23
    #45
    Ödeme alındı teşekkürler.