• 28-05-2010, 12:22:00
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    Çıkaracağım videolu eğitim setlerinde kullanabileceğim, c sharp dili ile geliştirilecek uygulama yazdırmak istiyorum.

    Kendim C Sharp ile login sistemli basit bir uygulama geliştirdim ama reflector vb. decompiler araçları ile kendi kodumu kırmam saniyeler aldı.
    • DeCompiler ile kırılamayacak
    • Web üzerinden aktivasyon ile çalışacak. (Web kısmını php ile ben yazacağım.)
    • Lisans anahtarı alındığında uygulamaya girilip videoların oynatılabileceği

    bir sistem olması gerekiyor. Tabi ki %100 kırılmaz diye bir tabir kullanmıyorum ama en azından kırılırsada bir lamer tarafından değil, hacker tarafından kırılsın.

    Böyle bir uygulamayı yazabilecek veya yazacak birini önerebilecek var mı?
  • 28-05-2010, 17:41:29
    #2
    s3s
    Üyeliği durduruldu
    sanırım beni arıyorsun düşündüğün fiyat aralığı özel mesaj ile gönderirsen dönüş gerçekleştiririm.
  • 28-05-2010, 18:22:36
    #3
    s3s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım beni arıyorsun düşündüğün fiyat aralığı özel mesaj ile gönderirsen dönüş gerçekleştiririm.
    PM gönderildi. Haftasonu online olamayabilirim. O yüzden size ve Pm atacak diğer arkadaşlara pazartesi geridönüş yapabilirim.

    Teşekkürler.
  • 31-05-2010, 09:39:25
    #4
    s3s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım beni arıyorsun düşündüğün fiyat aralığı özel mesaj ile gönderirsen dönüş gerçekleştiririm.
    PM gönderdim ama geridönüşte bulunmadınız?

    Evet arkadaşlar hala bu konuda arayışım devam ediyor ilgilenenlerden PM bekliyorum.
  • 31-05-2010, 10:01:15
    #5
    eğer yazdıysan obfuscator ile şifreleyebilirsin kaynak kodlarını. Tam bir koruma vermez işini bilen her türlü kırar
  • 01-06-2010, 10:55:16
    #6
    RedZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer yazdıysan obfuscator ile şifreleyebilirsin kaynak kodlarını. Tam bir koruma vermez işini bilen her türlü kırar
    Teşekkürler.

    ObFuscator ile şifreledikten sonra her kullanıcı için ayrı kullanıcı adı ve şifre belirleyip vermem sağlıklı olur mu?

    if(textbox1.text == "nick" && textbox2.text == "password")
    {
     // Form2 açılsın.
    }
    else
    {
     // Hatalı Bilgi
    }
    gibi kullanıcı adı ve şifreyi kodların içinde tutarak herkese farklı bir kullanıcı adı ve şifreden oluşan .exe vermek mi daha güvenli olur?

    Yoksa php ile bir web servis oluşturup kullanıcı adı ve şifreleri burada tutarak doğrulama yapmam mı daha güvenli olur?

    if(cevap == 1)
    {
     // Form2 açılsın.
    }
    else
    {
     // Hatalı Bilgi
    }
    gibi. Kodlar kırıldıktan sonra web servisten çekmem veya .exe içinde tutmam pek birşey ifade etmez sanırım. Benim cevap 1 dönerse form2'yi aç dediğim yere, cevap 0 ise form2'yi aç denebilir.
  • 01-06-2010, 11:07:46
    #7
    Bence ikiside yanlış. şöyle yapabilirsiniz mac adresini şifreleyip 123456789 gibi lisans kodunuda 987654321 gibi yaparak ürünü kullanıma açtırabilirsiniz.Herhangi bir sebebten internet sitenize bağlanamayabilir.
  • 01-06-2010, 12:02:49
    #8
    RedZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence ikiside yanlış. şöyle yapabilirsiniz mac adresini şifreleyip 123456789 gibi lisans kodunuda 987654321 gibi yaparak ürünü kullanıma açtırabilirsiniz.Herhangi bir sebebten internet sitenize bağlanamayabilir.
    Teşekkürler.

    Web yazılımla ilgilendiğim için, masaüstü yazılımları konusunda tecrübem yok. O yüzden riske girmeyip ücreti ile birine yazdırmak daha sağlıklı olacak sanırım. Tekliflerinizi özel mesaj ile yollayabilirsiniz.
  • 01-06-2010, 13:46:03
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mac adresi + cpu no ile bir aktivasyon keyi üreterek web servisi ile eşleştirmek daha mantıklı gibi duruyor.

    Aşağıdaki makalede biraz daha fikir sahibi edecektir sanırım.

    http://www.csharpnedir.com/forum2/pr....asp?TID=13172