• 01-06-2010, 14:06:49
    #10
    hsendogan'a katılıyorum. ben yazdığım program için şöyle düşünmüştüm.
    CPU ile üye siteden bir lisans alıp programın açılışında kullanabilecekti. tabi cpu numarası kayıt edilmeli. ama kırılırmı bilemiyorum.
    Rinjdael kripto algoritması kullanmıştım ben. 32-bitti galiba

    Aslında şöyle birşey aklıma geldi şu an ama olurmu bilemiyorum denemek lazım.

    Kendi video playerınızı yazıp videoları şifreleyip sadece kendi video playerınız üzerinden açılmasını sağlayabilirsiniz. Güzel bir uygulama olabilir.
    videolarınız şifrelenmiş olacağı için kırılma gibi bir sorun olmaz galiba.

    sınavlardan sonra denerim inşallah.

    sanırım şu videoda vardı benim yaptığım onay sistemi. isterseniz k.gelsin. rasgelsin
  • 11-06-2010, 14:36:39
    #11
    Program yazılıp arkadaşa teslim edilmiştir
  • 11-06-2010, 15:22:21
    #12
    RedZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Program yazılıp arkadaşa teslim edilmiştir
    Teşekkürler Muhammet. Eline sağlık. Konu kilitlenebilir.