RedZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer yazdıysan obfuscator ile şifreleyebilirsin kaynak kodlarını. Tam bir koruma vermez işini bilen her türlü kırar
Teşekkürler.

ObFuscator ile şifreledikten sonra her kullanıcı için ayrı kullanıcı adı ve şifre belirleyip vermem sağlıklı olur mu?

if(textbox1.text == "nick" && textbox2.text == "password")
{
 // Form2 açılsın.
}
else
{
 // Hatalı Bilgi
}
gibi kullanıcı adı ve şifreyi kodların içinde tutarak herkese farklı bir kullanıcı adı ve şifreden oluşan .exe vermek mi daha güvenli olur?

Yoksa php ile bir web servis oluşturup kullanıcı adı ve şifreleri burada tutarak doğrulama yapmam mı daha güvenli olur?

if(cevap == 1)
{
 // Form2 açılsın.
}
else
{
 // Hatalı Bilgi
}
gibi. Kodlar kırıldıktan sonra web servisten çekmem veya .exe içinde tutmam pek birşey ifade etmez sanırım. Benim cevap 1 dönerse form2'yi aç dediğim yere, cevap 0 ise form2'yi aç denebilir.