• 29-03-2010, 13:24:05
    #1
    İlanı Grafikerler'de gördüm ve işinize yarar diye paylaşmak istedim.Benimle herhangi bir alakası yoktur...

    Alıntı
    İş tanımı:
    İzmir Çamdibinde 1000 metrekare üzerinde 2 katlı tesisimizde bulunan 2010 model makina parkımız ve mutlak müşteri memnuniyeti ilkesiyle hareket eden firma çalışanlarımızla, matba ve ajans hizmetleri vermekteyiz.

    Ajans deneyimli yöneticilerimiz, matba bilgi ve tecrübesiyle duayen sayılabilecek firma sahiplerimiz, yayıncılık ve bilgisayar teknolojileri konusunda sürekli kendini yenileyen, sektörde öncülük eden bir yapıya sahibiz.

    Sizlerde bu yapının içinde yer almak istiyorsanız ve aşağıdaki özelliklere sahipseniz gelin görüşelim...

    TASARIM KONUSUNDA YETİŞTİRİLMEK ÜZERE GRAFİKERLER ALINACAKTIR...

    PHOTOSHOP programı konusunda mutlak bilgiye sahip ve ayrıca

    Coreldraw - Freehand - Indesıgn

    Ve Diğer Grafik Programlarını Kullanabilecek, YADA kullanabilen,
    Tecrübe Kazanmaya Yönelik Çalışacak
    Bay-Bayan
    Tasarımcı Grafikerler Aranıyor.

    Yol - Yemek Ve Sosyal İmkanlar Verilecektir.

    Başvurularınız için özgeçmişlerinizi izmirgrafik@gmail.com adresimize gönderebilirsiniz.

    kba ofset
  • 29-03-2010, 13:25:52
    #2
    izmirli arkadaşlar kaçırmasın
  • 29-03-2010, 13:27:58
    #3
    Adamlar iş ilanı mı vermişler yoksa firma reklam metni mi vermişler belli değil....

    KBA ofset bla bla bla
  • 29-03-2010, 13:50:58
    #4
    Üyeliği durduruldu
    pixeel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar iş ilanı mı vermişler yoksa firma reklam metni mi vermişler belli değil....

    KBA ofset bla bla bla
    Katılıyorum.
    Hem yetiştireceğimiz grafiker yazmışlar, hemde photoshop vs. kullanabilmeli diyorlar
  • 29-03-2010, 14:00:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum.
    Hem yetiştireceğimiz grafiker yazmışlar, hemde photoshop vs. kullanabilmeli diyorlar
    Yetiştirilmek üzere diyor ki, biz seni yetiştireceğiz sen istersen en kral grafiker ol maaşın stajyer maaşını geçmeyecek bunu demek istemiş
  • 29-03-2010, 14:03:18
    #6
    OLCAYTO85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    izmirli arkadaşlar kaçırmasın
    Evet.

    pixeel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar iş ilanı mı vermişler yoksa firma reklam metni mi vermişler belli değil....

    KBA ofset bla bla bla
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum.
    Hem yetiştireceğimiz grafiker yazmışlar, hemde photoshop vs. kullanabilmeli diyorlar
    Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yetiştirilmek üzere diyor ki, biz seni yetiştireceğiz sen istersen en kral grafiker ol maaşın stajyer maaşını geçmeyecek bunu demek istemiş
    Umarım mesajlarınızdan şunu;

    Firma reklamı için mi açtın?

    sorusunu anlamam gerekmiyordur...
  • 29-03-2010, 14:09:27
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet.

    Umarım mesajlarınızdan şunu;

    Firma reklamı için mi açtın?

    sorusunu anlamam gerekmiyordur...
    Hayır ben yetiştireceğimiz eleman arıyoruz yazmışlar ancak photoshop bilen birisi istiyorlar ona şaşırdım
    Madem yetiştireceksin photoshop bilse nolur bilmese nolur dimi
  • 29-03-2010, 16:35:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet.







    Umarım mesajlarınızdan şunu;

    Firma reklamı için mi açtın?

    sorusunu anlamam gerekmiyordur...
    Yok o anlamda demedim ilanı veren firmaya gönderme yaptım
  • 29-03-2010, 22:18:46
    #9
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır ben yetiştireceğimiz eleman arıyoruz yazmışlar ancak photoshop bilen birisi istiyorlar ona şaşırdım
    Madem yetiştireceksin photoshop bilse nolur bilmese nolur dimi
    Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok o anlamda demedim ilanı veren firmaya gönderme yaptım
    Kusura bakmayın o zaman.Sadece yazılarınızı okuyabiliyorum mimikleri göremiyoruz