izmirli arkadaşlar kaçırmasın
Evet.
Adamlar iş ilanı mı vermişler yoksa firma reklam metni mi vermişler belli değil....
KBA ofset bla bla bla
Katılıyorum.
Hem
yetiştireceğimiz grafiker yazmışlar, hemde photoshop vs. kullanabilmeli diyorlar
Yetiştirilmek üzere diyor ki, biz seni yetiştireceğiz sen istersen en kral grafiker ol maaşın stajyer maaşını geçmeyecek

bunu demek istemiş
Umarım mesajlarınızdan şunu;
Firma reklamı için mi açtın?
sorusunu anlamam gerekmiyordur...