OLCAYTO85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
izmirli arkadaşlar kaçırmasın
Evet.

pixeel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamlar iş ilanı mı vermişler yoksa firma reklam metni mi vermişler belli değil....

KBA ofset bla bla bla
kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum.
Hem yetiştireceğimiz grafiker yazmışlar, hemde photoshop vs. kullanabilmeli diyorlar
Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yetiştirilmek üzere diyor ki, biz seni yetiştireceğiz sen istersen en kral grafiker ol maaşın stajyer maaşını geçmeyecek bunu demek istemiş
Umarım mesajlarınızdan şunu;

Firma reklamı için mi açtın?

sorusunu anlamam gerekmiyordur...