Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet.







Umarım mesajlarınızdan şunu;

Firma reklamı için mi açtın?

sorusunu anlamam gerekmiyordur...
Yok o anlamda demedim ilanı veren firmaya gönderme yaptım