• 27-01-2010, 14:00:44
    #1
    halledildi....
  • 27-01-2010, 14:02:50
    #2
    profilimden msn ekleyin görüşelim.
  • 27-01-2010, 14:02:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Şuan boş vaktim var dilerseniz ücretsiz yardımcı olayım , messenger adresinizi bırakın lütfen.
  • 27-01-2010, 14:18:29
    #4
    wesleyrobben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan boş vaktim var dilerseniz ücretsiz yardımcı olayım , messenger adresinizi bırakın lütfen.
    Gönderdim
  • 27-01-2010, 15:05:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Değerli kardeşime ücretsiz logo yapayım dedim hazır vaktim varken , fakat bu "gereksiz , kifayetsiz" insanların zoruna gitmiş ki -rep verme derdine girmiş Her neyse konuşmaya daha fazla devam etmeyeceğim , logo problemini inşallah çözersin kardeş..
  • 27-01-2010, 15:30:48
    #6
    Arkadaş ile anlaşıldı.
  • 27-01-2010, 15:33:34
    #7
    wesleyrobben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli kardeşime ücretsiz logo yapayım dedim hazır vaktim varken , fakat bu "gereksiz , kifayetsiz" insanların zoruna gitmiş ki -rep verme derdine girmiş Her neyse konuşmaya daha fazla devam etmeyeceğim , logo problemini inşallah çözersin kardeş..
    Ayıp etmişler gerçekten size ilginiz için bir kez daha teşekkür ederim