wesleyrobben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli kardeşime ücretsiz logo yapayım dedim hazır vaktim varken , fakat bu "gereksiz , kifayetsiz" insanların zoruna gitmiş ki -rep verme derdine girmiş Her neyse konuşmaya daha fazla devam etmeyeceğim , logo problemini inşallah çözersin kardeş..
Ayıp etmişler gerçekten size ilginiz için bir kez daha teşekkür ederim