Değerli kardeşime ücretsiz logo yapayım dedim hazır vaktim varken , fakat bu "gereksiz , kifayetsiz" insanların zoruna gitmiş ki -rep verme derdine girmiş Her neyse konuşmaya daha fazla devam etmeyeceğim , logo problemini inşallah çözersin kardeş..