grikurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendileri sagolsunlar bu gün aradılar, uygun ortamda degildim pek iç açıcı bir görüşme olmadı ne yazıkki ama şunu anlayabildim firma hiç bir masraftan kaçınmayıp bayilerine gereken desteği verecek yine konuşmada bu konuyu görüştük dedim 3000lira satış ben yapamam ben sizin ürünlerinize göre müşterilerimden talep görürsem sizin ürünü önerir primi alıp çekilirim dedim hayır demedi sagolsun.Anlayışlı insanlar yani kim istemez 1000liralık bi sistemi sadece uygun ortamda pazarlayıp dışından 200lira almak.Bu şekilde düşününcede mantıklı geliyor.Zaten kendileride onayladılar gezmeyen pazarlamacı ruhu olmayan adam 3000liralık satış yapamaz şeklinde kendileride onayladı .
Fiyatları değişmelisiniz bence.