Maaş Alabilmek için bana 3.000 TL kazanç sağlamalısın..
2.999 liralık satışa yaparım. Maaş yerine sadece prim hımmm...
Hiç mantıklı gelmedi

Fiyatları değişmelisiniz bence.
Evet sana katılıyorum ama tamamen ücret açısından düşününcede hiç bulaşmamak daha mantıklı fakat birde şöyle düşünmek lazım;
Kendileri sagolsunlar bu gün aradılar, uygun ortamda degildim pek iç açıcı bir görüşme olmadı ne yazıkki ama şunu anlayabildim firma hiç bir masraftan kaçınmayıp bayilerine gereken desteği verecek yine konuşmada bu konuyu görüştük dedim 3000lira satış ben yapamam ben sizin ürünlerinize göre müşterilerimden talep görürsem sizin ürünü önerir primi alıp çekilirim dedim hayır demedi sagolsun.Anlayışlı insanlar yani kim istemez 1000liralık bi sistemi sadece uygun ortamda pazarlayıp dışından 200lira almak.Bu şekilde düşününcede mantıklı geliyor.Zaten kendileride onayladılar gezmeyen pazarlamacı ruhu olmayan adam 3000liralık satış yapamaz şeklinde kendileride onayladı .