• 09-09-2009, 23:05:36
    #10
    Merhabalar.
    Gerçekten Güzel ve Karşılıklı iş imkanı sunan bir proje olmuş, tebrik ederim.
    Peki Şöyle bir soru yöneltmek istiyorum sizlere; Ben freelance çalışan bir webmasterim anlaşılacağı üzere herhangi bir ofis,büro vs. ortamında çalışmıyor ve kendi adıma fatura kesmiyorum.Genellikle Gelen müşterilerimden, elimde hazırda bulunmadığı sürece belli bir kısmına yardımcı olabiliyorum.Bu durumda sizlerle yerel müşteri temsilcisi ve satış sorumlusu olarak çalışma imkanım oluyormu ?

    Kolay gelsin.
  • 09-09-2009, 23:20:45
    #11
    Üyeliği durduruldu
    keahya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.
    Gerçekten Güzel ve Karşılıklı iş imkanı sunan bir proje olmuş, tebrik ederim.
    Peki Şöyle bir soru yöneltmek istiyorum sizlere; Ben freelance çalışan bir webmasterim anlaşılacağı üzere herhangi bir ofis,büro vs. ortamında çalışmıyor ve kendi adıma fatura kesmiyorum.Genellikle Gelen müşterilerimden, elimde hazırda bulunmadığı sürece belli bir kısmına yardımcı olabiliyorum.Bu durumda sizlerle yerel müşteri temsilcisi ve satış sorumlusu olarak çalışma imkanım oluyormu ?

    Kolay gelsin.
    Tabiki istediğiniz şekilde çalışabiliriz. İsteyen her arkadaşla bu şekilde de çalışabiliriz. Telefon numaranızı pm atarsanız sizi en kısa zamanda ararım detayları daha net konuşabiliriz.

    Teşekkür ederim.
  • 10-09-2009, 12:45:33
    #12
    Üyeliği durduruldu
    mail atanlara cevap yazıldı teşekkür ederim.
  • 10-09-2009, 12:48:01
    #13
    Üyeliği durduruldu
    peki direkt olarak ofisde elemana ihtiyaç varmı hocam ?

    Ben şahsen izmirde ikamet ediyorum ve her türlü reklam - pazarlama işide yürütebilirim.
  • 10-09-2009, 12:53:37
    #14
    Üyeliği durduruldu
    SoLeNZa.NeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki direkt olarak ofisde elemana ihtiyaç varmı hocam ?

    Ben şahsen izmirde ikamet ediyorum ve her türlü reklam - pazarlama işide yürütebilirim.
    tabiki olabilir.
    hamdi@microdata.com.tr adresine veya pm yoluyla telefon numaranızı gönderirseniz sizi arar randevu veririm.
  • 10-09-2009, 18:40:17
    #15
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar alımlar devamlı olarak devam etmektedir. belli bir sayı yok.

    Herkeze cevap vermeye çalışıyorum

    Birde bazı sorular var mailde gelen onları burada cevaplayalım kısaca kimsede soru işareti kalmasın :

    - Herkezin adına kartvizit bastırılacaktır. Kartvizit, kargo gibi bütün ücretler şirketimiz tarafından karşılanacaktır.

    - Firmalarda başvuru yapabilir. Aynı şartlar geçerlidir. Dediğim gibi aksesuarlar ve reklam gereçleri gönderilecektir.

    - Ofisimize gelmek isteyen arkadaşlar var. Herzaman kapımız açık. Adresimiz yukarıda konuda yazılı.
  • 10-09-2009, 18:56:56
    #16
    Tekrardan merhaba;

    Öncelikle belirtmek isterim ki firma ile hiç bir şekilde bir bağlantım bulunmamaktadır.İlgili ile az önce yapılan karşılıklı telefon görüşmesi sonrası büyük bir gurur ve memnuniyet duydum. Ne yalan söyleyeyim bu kadar uygun bir ses tonu ile karşılanacağımı, anlayışlı bir görüşme beklediğim bir tutum değildi ve yanıldığım için gerçekten seviniyorum.

    Umarım sizinle çalışma fırsatını yakalayabilirim, tekrardan görüşmek üzere;

    İyi çalışmalar.
  • 11-09-2009, 00:03:16
    #17
    Platin üye
    Arkadaşla telefon yoluyla görüşüldü. En kısa sürede yüz yüze de görüşme yapılacaktır.

    Ekim ayı ile çalışmaya başlayacağız inş...
  • 11-09-2009, 00:12:29
    #18
    Maaş Alabilmek için bana 3.000 TL kazanç sağlamalısın..

    2.999 liralık satışa yaparım. Maaş yerine sadece prim hımmm...

    Hiç mantıklı gelmedi Fiyatları değişmelisiniz bence.