• 04-11-2024, 16:29:28
    #10


    Neden buzdağını bir kez daha keşif etmeye çalışıyorsunuz hocam ? zaten tema hazır sitenin teması astra teması 3 4 düzenleme yapılıcak o kadar. 3dk içinde mesaj atmış siteyi inceledik yazılmış. Siteyi incelemediniz kalkıp linki wordpress themes detectore soktunuz baktınız astra yok sıfırdan yapıcaz felan bırakın bir de yandaş bulmak için yorum felan beğeniliyor kaç yaşında insanlarsınız Piyasayı ölücü hale sizler getiriyorsunuz. Sıfırden elle yazacağız nedir neden yazıyorsunuz sıfırdan niye yani ???
  • 04-11-2024, 16:36:14
    #11
    Gold üye
    Ne bekliyorsunuz hocam siteyi 1 günde kurup içerikleri girip teslim edilmesinin maliyeti 1000 tl mi olmalı?
  • 04-11-2024, 16:36:38
    #12
    MythDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmeden konuşanı çok gördüm ama hem bilmeyen, hem biliyormuş gibi görünmeye çalışan, hem de zırvalayanı ilk kez görüyorum. "Maksimum 4 saatlik iş" deyip "zamanım olmadığı için yaptırmak durumundayım" diyorsunuz. Tamamen ama tamamen dümen yapıyorsunuz. Aciliyeti olan, 1 günde bitmesini isteyen kişi "Maksimum 4 saatlik iş" ise oturur ve 4 saatte yapar.


    "Ölücü zihniyetle yaklaşmayı bırakmanızı en içten dileklerimle istiyorum." diyorsunuz ama "30k 10k gibi şaka ve komik rakamlar verip piyasayı bilmeyen insanları dolandırmaktan başka birşey değildir." diyebiliyorsunuz. Asıl ölücü zihniyetin alasını siz yapıyorsunuz

    Piyasayı bildiğinizi sandığınızı iddia ediyorsunuz ama yazılım fiyatlarından bir habersiniz...



    50 dolar 50 dolar işçilik koysanız 3k yapıyor 10k olan yer neresi hocam ? Hazır zaten tema. Ekstra bir şey istememişim aynısı gibi olsun kafi demişim. içerik girilsin demmeişim örnek olarak kategorilere 1 adet içerik dedim o da 4 adet kategori var o kadar 4 sayfayı ve siteyi 4 saatte kuramıyorsanız sorun bende değil hocam sizde, 1 saat sonra pc başında olamayacağımdan zaman sorunum var değerli hocam pc başında olsam sizin gibi 50 dolarlık paketli sitelere 10k verip iyidir yav sıfırdan yazıyoruz yav diyip insanları tokatlamaya çalışmam
  • 04-11-2024, 16:37:22
    #13
    oturup css i güncellesek güzel gözükmesi için yine 1 günü geçer. bir de 4 saat demiş.
  • 04-11-2024, 16:38:15
    #14
    bozboramedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne bekliyorsunuz hocam siteyi 1 günde kurup içerikleri girip teslim edilmesinin maliyeti 1000 tl mi olmalı?
    Güzel dostum içerik girmesine gerek yok yazmışım okumanız mı yok ben mi yanlış yazdım 4 adet başlık ve bir içerik girecek sadece örnek olması için o kadar bunun fiyatı maks 3k o da niye 50 dolar lisanslı tema 50 dolar işçilik ücreti o kadar ekstrası yok
  • 04-11-2024, 16:39:08
    #15
    Aslında istekleriniz gayet makul ancak tasarımsal anlamda geliştirme de istiyorsunuz. Böyle olunca 1 gün bu proje için yeterli olmayabilir. 3 gün verirseniz 2000 tl karşılığında sitenizi oluşturabilirim. Teslim sonrasında istediğiniz kadar revizyon alabilirim.

    Not: Ücretli tema ve eklentilerden doğacak maliyet size aittir. İşçilik ücreti 2000 tldir.
  • 04-11-2024, 16:39:44
    #16
    Saygı Değer R10 kullanıcıları bu konu altında mesaj atmış insanlar sizlere örnek olsun bu arkadaşlara site yaptırıp dolandırılmayın ne fiyat veriyorlarsa 3/1 fiyatına sizlere yapacak Yazılım ve Web geliştirici uzman arkadaşlar önerebilirim. R10 Akgezenleri olmuş çeteleşmiş bunlar dikkatli olalım Hepinize iyi Forumlar Dilerim
  • 04-11-2024, 17:38:10
    #17
    KAYSI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saygı Değer R10 kullanıcıları bu konu altında mesaj atmış insanlar sizlere örnek olsun bu arkadaşlara site yaptırıp dolandırılmayın ne fiyat veriyorlarsa 3/1 fiyatına sizlere yapacak Yazılım ve Web geliştirici uzman arkadaşlar önerebilirim. R10 Akgezenleri olmuş çeteleşmiş bunlar dikkatli olalım Hepinize iyi Forumlar Dilerim
    1) Daha önce bizimle veya yorum atan arkadaşların tümü ile iş yaptınız mı? Nasıl bu kadar kolay şekilde: "bu arkadaşlara site yaptırıp dolandırılmayın" diyebiliyorsunuz anlamıyorum.

    2) Madem bizim ileteceğimiz fiyatın 1/3 fiyatına tanıdığınız uzman arkadaşlarınız bulunmakta, keşke konuyu oluşturmak yerine doğrudan onlarla iletişime geçseydiniz de şimdiye 4 saatlik dediğiniz işin 1-2 saati tamamlanmış olsaydı.. (Bu arada 1/3 şeklinde belirtilir. Sizin belirttiğiniz gibi 3/1 demek bizim ilettiğimiz fiyatın 3 kat daha pahalısı anlamına geliyor bilginize..)

    @Osmanlihitafi; @MythDev; Ben konuyu sonlandırdığımı düşünüyorum. Buyrun gidelim, arkadaşı daha fazla yormayalım..
  • 04-11-2024, 21:22:14
    #18
    KAYSI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saygı Değer R10 kullanıcıları bu konu altında mesaj atmış insanlar sizlere örnek olsun bu arkadaşlara site yaptırıp dolandırılmayın ne fiyat veriyorlarsa 3/1 fiyatına sizlere yapacak Yazılım ve Web geliştirici uzman arkadaşlar önerebilirim. R10 Akgezenleri olmuş çeteleşmiş bunlar dikkatli olalım Hepinize iyi Forumlar Dilerim
    Hocam naptınız yaptınız mı siteyi? 4-5 saatte yapılır filan demiştiniz muhtemelen şimdiye bitmiştir bittiyse bende görmek isterim. Nasılsa 5'er dakikadan 150 dakika yapıyordu 30 sayfa öyle yazmıştınız yorumlarda...