Saygı Değer R10 kullanıcıları bu konu altında mesaj atmış insanlar sizlere örnek olsun bu arkadaşlara site yaptırıp dolandırılmayın ne fiyat veriyorlarsa 3/1 fiyatına sizlere yapacak Yazılım ve Web geliştirici uzman arkadaşlar önerebilirim. R10 Akgezenleri olmuş çeteleşmiş bunlar dikkatli olalım Hepinize iyi Forumlar Dilerim
1) Daha önce bizimle veya yorum atan arkadaşların tümü ile iş yaptınız mı? Nasıl bu kadar kolay şekilde: "
bu arkadaşlara site yaptırıp dolandırılmayın" diyebiliyorsunuz anlamıyorum.
2) Madem bizim ileteceğimiz fiyatın 1/3 fiyatına tanıdığınız
uzman arkadaşlarınız bulunmakta, keşke konuyu oluşturmak yerine doğrudan onlarla iletişime geçseydiniz de şimdiye 4 saatlik dediğiniz işin 1-2 saati tamamlanmış olsaydı..

(Bu arada 1/3 şeklinde belirtilir. Sizin belirttiğiniz gibi 3/1 demek bizim ilettiğimiz fiyatın 3 kat daha pahalısı anlamına geliyor bilginize..)
@Osmanlihitafi;
@MythDev; Ben konuyu sonlandırdığımı düşünüyorum. Buyrun gidelim, arkadaşı daha fazla yormayalım..