KAYSI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saygı Değer R10 kullanıcıları bu konu altında mesaj atmış insanlar sizlere örnek olsun bu arkadaşlara site yaptırıp dolandırılmayın ne fiyat veriyorlarsa 3/1 fiyatına sizlere yapacak Yazılım ve Web geliştirici uzman arkadaşlar önerebilirim. R10 Akgezenleri olmuş çeteleşmiş bunlar dikkatli olalım Hepinize iyi Forumlar Dilerim
Hocam naptınız yaptınız mı siteyi? 4-5 saatte yapılır filan demiştiniz muhtemelen şimdiye bitmiştir bittiyse bende görmek isterim. Nasılsa 5'er dakikadan 150 dakika yapıyordu 30 sayfa öyle yazmıştınız yorumlarda...