• 03-10-2024, 20:45:35
    #1
    merhaba bir iş fikrimiz var. bu fikri gerçeğe dönüştürmek istiyoruz, burada izlenmesi gereken adımlarda bize yardımcı olacak ve kosgebden minimum 5xx.xxx tl destek almamızı sağlayacak bir kosgeb danışmanı arıyoruz. fiyat tekliflerinizi iletmenizi rica ediyorum. gerçeğe dönüştürmek istediğimiz iş fikri bir mobil uygulama fakat fiziksel ihtiyaçları da olan bir proje
  • 03-10-2024, 20:46:36
    #2
    Merhaba uzmanlar daha iyi bilir fakat bi ara araştırmıştım büyük tutarlar fiziki makina vs alımında veriliyor diye hatırlıyorum
  • 03-10-2024, 20:48:10
    #3
    mesajım bulunsun
  • 03-10-2024, 20:52:03
    #4
    🚀GOOGLE MAPS⚡CHATGPT GEO
    Merhaba, öncelikle başarılar. Ben 2019 yılında danışan olmadan 360,000₺ destek almıştım. Danışman arayışında bir çok kişi ile görüştüm çok bilgileri olmadığına inandığım için çalışmamıştım. Kendim araştırıp danışansız görüşme yapıp belgeyi aldım. O yüzden dikkatli olmanızı tavsiye ederim. Önceki çalışmalarını inceleyin görüşme esnasında ikna edemezseniz ufak bir hatada elerler.
  • 03-10-2024, 21:03:12
    #5
    zeymedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, öncelikle başarılar. Ben 2019 yılında danışan olmadan 360,000₺ destek almıştım. Danışman arayışında bir çok kişi ile görüştüm çok bilgileri olmadığına inandığım için çalışmamıştım. Kendim araştırıp danışansız görüşme yapıp belgeyi aldım. O yüzden dikkatli olmanızı tavsiye ederim. Önceki çalışmalarını inceleyin görüşme esnasında ikna edemezseniz ufak bir hatada elerler.
    Merhabalar, teşekkür ederim. Acaba aldığınız destek fiziksel bir is için miydi yoksa dijital miydi ? Yukarıda bir arkadaş yüksek miktarlar fiziki makina vs. gerektiren işlere veriliyor yazmış, o açıdan ikilemde kaldım. Bilginizi rica ediyorum
  • 03-10-2024, 21:10:29
    #6
    🚀GOOGLE MAPS⚡CHATGPT GEO
    disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, teşekkür ederim. Acaba aldığınız destek fiziksel bir is için miydi yoksa dijital miydi ? Yukarıda bir arkadaş yüksek miktarlar fiziki makina vs. gerektiren işlere veriliyor yazmış, o açıdan ikilemde kaldım. Bilginizi rica ediyorum
    O dönemden hatırladığım kadarıyla bilgileri ileteyim eğer güncel bilgilerle çakışırsa verdiğim bilgileri dikkate almayın.

    Öncelikle herhangi bir işletme açmamış olmalısınız. İlk işletmeniz olmalı, Halk eğitim merkezinden kurs almalısınız. Kurs sonunda kursla ilgili basit bir sınav yapıyorlar sonrasında belge alıyorsunuz. Kursta dersinize giren hoca danışmanlık yapmıyorum der etik olmadığı için ama danışmanlık yapıyorlar önerim o kişiyle çalışın.

    Belgeyi aldıktan sonra işletme sınıfları var size uygun olan işletme sınıfı ile işletme açılışını yapıyorsunuz.

    KOSGEB kuruluna başvuruyorsunuz, belgeleri dolduruyorsunuz, görüşmeye katılıyorsunuz.

    Her şey tamamlandıktan sonra çok küçük bir miktar (o zaman 5.000₺ idi) hemen ödeme yapıyorlar. Danışman varsa onun belli bir tutarını ödüyorlar, geri kalan büyük tutar makine desteğidir. Önce makineyi alıyorsunuz. Dekontu ve faturasını iletiyorsunuz KDV hariç %75’ini ödüyorlar.
  • 03-10-2024, 21:12:51
    #7
    🚀GOOGLE MAPS⚡CHATGPT GEO
    Benim yaptığım iş dijital iş, o dönem yüksek teknoloji sınıfına giriyordu. Yüksek teknoloji sınıfı en yüksek ödemenin yapıldığı sınıftı. Şimdi sınıflandırmalar nasıldır bilemiyorum.
  • 04-10-2024, 10:57:49
    #8
    zeymedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O dönemden hatırladığım kadarıyla bilgileri ileteyim eğer güncel bilgilerle çakışırsa verdiğim bilgileri dikkate almayın.

    Öncelikle herhangi bir işletme açmamış olmalısınız. İlk işletmeniz olmalı, Halk eğitim merkezinden kurs almalısınız. Kurs sonunda kursla ilgili basit bir sınav yapıyorlar sonrasında belge alıyorsunuz. Kursta dersinize giren hoca danışmanlık yapmıyorum der etik olmadığı için ama danışmanlık yapıyorlar önerim o kişiyle çalışın.

    Belgeyi aldıktan sonra işletme sınıfları var size uygun olan işletme sınıfı ile işletme açılışını yapıyorsunuz.

    KOSGEB kuruluna başvuruyorsunuz, belgeleri dolduruyorsunuz, görüşmeye katılıyorsunuz.

    Her şey tamamlandıktan sonra çok küçük bir miktar (o zaman 5.000₺ idi) hemen ödeme yapıyorlar. Danışman varsa onun belli bir tutarını ödüyorlar, geri kalan büyük tutar makine desteğidir. Önce makineyi alıyorsunuz. Dekontu ve faturasını iletiyorsunuz KDV hariç %75’ini ödüyorlar.
    Artık halk eğitimden değil kosgeb in sitesinden online olarak veriliyor kurslar.
  • 04-10-2024, 11:02:10
    #9
    Özel mesaj atıyorum