Benim yaptığım iş dijital iş, o dönem yüksek teknoloji sınıfına giriyordu. Yüksek teknoloji sınıfı en yüksek ödemenin yapıldığı sınıftı. Şimdi sınıflandırmalar nasıldır bilemiyorum.