sergenucar35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ha bu arada fabrikada işçi de olurum belediyede çöpçü de olurum hiç gocunmam.
Sizin gibi 3 kuruş para kazanınca "anca işçi olursun" diye insanları ve meslekleri küçümseyecek kadar zavallı ve acınası bir insan olacağıma, gider işçi olurum ve onur duyarım.
Siz sığ kafanızla yaşamaya devam edin zaten bu kafayla anca fabrikada işçi olursunuz.