Hakaretinizi size iade ediyorum, ekstra bir şey yazacak kadar değerli değilsiniz, seviyenizin düşüklüğünü verdiğiniz cevapla da göstermiş oldunuz zaten.
Ha bu arada fabrikada işçi de olurum belediyede çöpçü de olurum hiç gocunmam.
Sizin gibi 3 kuruş para kazanınca "anca işçi olursun" diye insanları ve meslekleri küçümseyecek kadar zavallı ve acınası bir insan olacağıma, gider işçi olurum ve onur duyarım.
Saçma sapan sorular sorarsanız ve benim ticaretim ile ilgili yorum yaparsanız alacağınız cevap bu olur. Nasıl gelirsen öyle karşılanırsın hocam. Biz kimseyi aşağılayacak karakterde insanlar değiliz. Biz işimizi yapıyoruz fazla polemik yaratmayın.