Digital marketing hocam, iman gadzhi de size ütopik gelir o zaman

Siz sığ kafanızla yaşamaya devam edin zaten bu kafayla anca fabrikada işçi olursunuz.
Hakaretinizi size iade ediyorum, ekstra bir şey yazacak kadar değerli değilsiniz, seviyenizin düşüklüğünü verdiğiniz cevapla da göstermiş oldunuz zaten.
Ha bu arada fabrikada işçi de olurum belediyede çöpçü de olurum hiç gocunmam.
Sizin gibi 3 kuruş para kazanınca "anca işçi olursun" diye insanları ve meslekleri küçümseyecek kadar zavallı ve acınası bir insan olacağıma, gider işçi olurum ve onur duyarım.