• 06-03-2023, 21:45:38
    #10
    merhaba hocam inceledim api entegrasyonları konusunda önceden belirtiğiniz api kaynaklarını kullanmadım. bundan dolayı kararsız kaldım
  • 06-03-2023, 21:51:43
    #11
    Proje için gerekli ayrıntılar dosyada yer alıyor ama projeye sonradan unutulan, eklenmesi gerekenler için ek ücret talep etmeyin .

    Güzel taktikmiş ..
  • 06-03-2023, 22:29:35
    #12
    vural17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Proje için gerekli ayrıntılar dosyada yer alıyor ama projeye sonradan unutulan, eklenmesi gerekenler için ek ücret talep etmeyin .

    Güzel taktikmiş ..
    Evet işim gücün yok, 12.5 senedir bu platformdayım. Böyle geniş bir döküman hazırlıyorum. 3 sayfa yazı yazıyorum. Şark kurnazlığı yapıp, benim kaçırdığımı sizde kaçırmayın mantığına bakın diyorum, sonra eğer yapısal bir sorun olursa bundan bana ek ücret çıkarmayın diye taktik yapıyorum.
    Tamam 6 aylık üye, sen kazandın helal olsun taktiğimi çok iyi çözmüşsün. Tühh bir daha dikkat edeyim ne zeki adamlar var yaw
  • 06-03-2023, 22:31:47
    #13
    BuyAdLink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet işim gücün yok, 12.5 senedir bu platformdayım. Böyle geniş bir döküman hazırlıyorum. 3 sayfa yazı yazıyorum. Şark kurnazlığı yapıp, benim kaçırdığımı sizde kaçırmayın mantığına bakın diyorum, sonra eğer yapısal bir sorun olursa bundan bana ek ücret çıkarmayın diye taktik yapıyorum.
    Tamam 6 aylık üye, sen kazandın helal olsun taktiğimi çok iyi çözmüşsün. Tühh bir daha dikkat edeyim ne zeki adamlar var yaw

    Est. Ben akıllıyım demedim aksine sizin akıllı olduğunuzu size söyledim . 6 aylık r10 üyeliği olan birinin akıllık ne haddine (!)
  • 07-03-2023, 10:05:37
    #14
    Ya projesini böyle adam akıllı anlatan kaç kişi var forumda ya da freelancer portallarında. Gayet açıkça yazmış ona göre fiyatınızı söyleyin demiş. normalde anlatılanları yapacağınız rakamı x1.5 yazarsınız çözülür. Ki konuşurkende anlatılan şablonun çok dışına çıkarsa diye ya da şu kadar saati geçecek çalışma olursa ekstra ücret talep ederim dersiniz uzlaşırsınız.
    Tam zamanlı bi şirkette çalışıyorum günde 3 saat kadar vaktim oluyor anca. Ben bile şu halde gözüm kesmiyor değil ancak beklenmedik insani şeyler olur da mahcup olurum diye yazıp rahatsız etmiyorum.
    Adam güzelce detaylamış işinize geliyorsa yazın yoksa uğraşmayın bu ne abi.