Ya projesini böyle adam akıllı anlatan kaç kişi var forumda ya da freelancer portallarında. Gayet açıkça yazmış ona göre fiyatınızı söyleyin demiş. normalde anlatılanları yapacağınız rakamı x1.5 yazarsınız çözülür. Ki konuşurkende anlatılan şablonun çok dışına çıkarsa diye ya da şu kadar saati geçecek çalışma olursa ekstra ücret talep ederim dersiniz uzlaşırsınız.
Tam zamanlı bi şirkette çalışıyorum günde 3 saat kadar vaktim oluyor anca. Ben bile şu halde gözüm kesmiyor değil ancak beklenmedik insani şeyler olur da mahcup olurum diye yazıp rahatsız etmiyorum.
Adam güzelce detaylamış işinize geliyorsa yazın yoksa uğraşmayın bu ne abi.