BuyAdLink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet işim gücün yok, 12.5 senedir bu platformdayım. Böyle geniş bir döküman hazırlıyorum. 3 sayfa yazı yazıyorum. Şark kurnazlığı yapıp, benim kaçırdığımı sizde kaçırmayın mantığına bakın diyorum, sonra eğer yapısal bir sorun olursa bundan bana ek ücret çıkarmayın diye taktik yapıyorum.
Tamam 6 aylık üye, sen kazandın helal olsun taktiğimi çok iyi çözmüşsün. Tühh bir daha dikkat edeyim ne zeki adamlar var yaw

Est. Ben akıllıyım demedim aksine sizin akıllı olduğunuzu size söyledim . 6 aylık r10 üyeliği olan birinin akıllık ne haddine (!)