• 20-10-2021, 22:27:22
    #1
    Twitter da denk geldim iş arayanların belki işine yarar diye paylaşmak istedim
  • 20-10-2021, 22:31:06
    #2
    uzun zamandır işçi konusunda sorun var, yeni olan bir şey değil. herkes maşa başı, telefonla vakit geçirebileceği iş arıyor.
    işkur konusunda çok haklı...
  • 20-10-2021, 22:32:50
    #3
    samethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7500tl mi ? Havada kaparlar öyle bir iş olsa, D*landırıcı kokusu geldi bana şahsen
    7500 tl verip kariyer sitesinde ilan verdik diyor hocam.
  • 20-10-2021, 22:34:05
    #4
    O bölgeyi çok iyi bilen biriyim. 7.500 ile işçi arayıp bulamayan hiç duymadım. Bölge halkı asgari ücret civarında geçimini sağlayan çoğunlukta bence. Ya işte bir şey var ya da başka bişe. Dilovası çünkü orası.
  • 20-10-2021, 22:35:08
    #5
    Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O bölgeyi çok iyi bilen biriyim. 7.500 ile işçi arayıp bulamayan hiç duymadım. Bölge halkı asgari ücret civarında geçimini sağlayan çoğunlukta bence. Ya işte bir şey var ya da başka bişe. Bilsem doğru ben bile giderim muhasebe departmanına 7500 TL ye.
    hocam ilanda 7500 tl ödeyip kariyer sitesinde ilan yayınlattık diyor. Aradığımız adama 7500 tl ücret veriyoruz demiyor.
  • 20-10-2021, 22:35:11
    #6
    Anlamadiniz hocam 7500 tl siteye verip işçi aradığını söylemiş
  • 20-10-2021, 22:35:27
    #7


    İlan sol alttan 4. odadan falan gönderilmiş gibi görünüyor.
  • 20-10-2021, 22:36:43
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Tam olarak iş içeriği nedir acaba
  • 20-10-2021, 22:38:44
    #9
    işçi konusunda mühendis konusunda evt sıkıntı yaşanıyor mesela tekstilde. Ben şuan entegre bi tesisteki tek endüstri mühendisiyim. Tekstil mühendisi bulamıyorlar. Olan endüstri mühendisleride boş beleş oldukları için iş görmüyorlar. Tecübe için bir süre ucuza çalıştıktan sonra gerisi otomatik kendisi geliyor.