O bölgeyi çok iyi bilen biriyim. 7.500 ile işçi arayıp bulamayan hiç duymadım. Bölge halkı asgari ücret civarında geçimini sağlayan çoğunlukta bence. Ya işte bir şey var ya da başka bişe. Dilovası çünkü orası.