işçi konusunda mühendis konusunda evt sıkıntı yaşanıyor mesela tekstilde. Ben şuan entegre bi tesisteki tek endüstri mühendisiyim. Tekstil mühendisi bulamıyorlar. Olan endüstri mühendisleride boş beleş oldukları için iş görmüyorlar. Tecübe için bir süre ucuza çalıştıktan sonra gerisi otomatik kendisi geliyor.